-
گامهایی در جهت پشتیبانی از مشتریان
دوشنبه 17 آذر 1393 16:10
یکی از ارکان موفقیت هر سازمان، ارائه خدمات مناسب به مشتریان است؛ بنابراین صاحبان کسبوکار همواره در تلاش هستند تا نحوه ارائه خدمات را بهبود بخشند و ارتقا دهند. بنابراین وجود سیستمی که هدف آن حمایت از مشتری باشد برای سازمانی موفق، ضروری به نظر میرسد. در این مقاله به چگونگی خلق پایههای این سیستم میپردازیم: 1. استخدام...
-
پاورپوینت فصل 10رهبری و رفتار سازمانی
دوشنبه 10 آذر 1393 10:00
مدیریت نگرش ، رضایت شغلی ، تعهد و رفتار شهروندی
-
پاورپوینت مدیریت پایگاه داده (Database Management System)
سهشنبه 4 آذر 1393 22:37
Database Management System
-
هفت دروازهی ورود به بخش اشتیاق مغز خریداران
سهشنبه 4 آذر 1393 11:45
در واقع مردم محصول نمیخرند، بلکه تنها شکلی تغییر یافته از هیجانها و احساسات خود را خرید میکنند. برای مثال آنها برای ارضای کودک درون خود، در خرد سالی سوار بر تاب و سرسره میشوند و در بزرگسالی محصول تاب و سرسره تبدیل به محصولی بلوغ یافتهتر مثل شهربازی و سینما میشود. از این سبب دلایل چرایی خرید را باید در مغز انسانها...
-
پاورپوینت رهبری و رفتار سازمانی
سهشنبه 27 آبان 1393 01:14
ارتباطات emotional intelligence
-
پاورپوینت مزیت رقابتی
سهشنبه 27 آبان 1393 00:54
how information gives yo u competitive advantage? does IT matter?
-
روش تحقیق
دوشنبه 19 آبان 1393 23:26
توجه توجه قابل توجه کلیه دانشجوهای MBA دوشنبه مورخ 93/8/26 ساعت 1 تا 3 کلاس روش تحقیق داریم با دکتر مقدم، حضور اجباری نیست.
-
اصول بازاریابی (دکتر ملکی)
دوشنبه 19 آبان 1393 14:26
chapter 14 chapter 12 chapter11 chapter9
-
free discussion
دوشنبه 19 آبان 1393 14:00
توجه توجه دوستان سه شنبه 93/8/20 ساعت 11.30 تا 12.30 کلاس free discussion داریم، مدرس اقای امیر بردبار هستند، اگه علاقه داشتین می تونین شرکت کنید.
-
استفاده درست و نادرست از اصطلاحات زبانی در تبلیغات
یکشنبه 18 آبان 1393 22:06
ا ستفاده از ضرب المثل ها و اصطلاحات زبان در تبلیغات اگر به درستی انجام شود می تواند به تاثیر گذاری پیام تبلیغ کمک کند و اگر به درستی انجام نشود می تواند موجب تمسخر برند و یا محصول شود. این روزها دو تیزر تبلیغاتی از تلویزیون پخش می شود که از دو اصطلاح مختلف در آنها استفاده شده است. اما در یکی به نحو مؤثر و در دیگری به...
-
برنامه ارائه سنتز
پنجشنبه 15 آبان 1393 13:18
تاریخ ارائه دهندگان 8/18 احمدی/اسماعیلی 8/19 بختیاری/بردبار 8/25 چهارپاشلو/خزایی 8/26 خانی/هوشمند 9/2 خرامان پور/صالح 9/3 عبدچیری/عطاریان 9/9 فضلی/فتی 9/10 محمودی/مرادی 9/16 همتیان/خادمیان 9/17 یاری پور
-
بازاریابی کاغذی در برابر دیجیتالیسم
پنجشنبه 8 آبان 1393 10:29
در سالهای اخیر نامههای کاغذی که یکی از قدیمیترین و رایجترین رسانههای بازاریابی است، به دلیل شکوفایی و انفجار فناوری در بخش رسانههای مجازی مثل اینترنت و بازاریابی بوسیله تلفن همراه دچار افول شده است.شرکت رویال میل (Royal Mail)، بزرگترین تامینکنندهی خدمات پست مستقیم در بریتانیا، در پژوهشی قصد داشت تا وجود یا عدم...
-
رهبری و رفتار سازمانی
سهشنبه 6 آبان 1393 01:06
نظریههای محتوایی و فرایندی انگیزش شخصیت، ویژگی ها و مدل ها فشار عصبی
-
چگونه در شرایط نامساعد اقتصادی فروش کنیم
سهشنبه 29 مهر 1393 22:39
راجر دولی کتاب ارزندهی برین فلوئنس (BrainFluence) را تالیف کرده است و حدود هزار یادداشت و جستار در حوزهی نورومارکتینگ نشر کرده است، وی اعتقاد محکمی دارد که نورومارکتینگ میتواند نوشداروی شفا بخش اقتصاد در شرایط بغرنج کنونی باشد. به اعتقاد وی، این روزها مردم کمی مقتصد شدهاند و گرفتار عارضهای به نام «درد خرید»...
-
با درخواست کسب و کار و فروش خود را ارتقاء بدهید
دوشنبه 28 مهر 1393 12:55
نویسنده: چک کانفیلد این ضرب المثل که می گوید تا بچه گریه نکند مادر به او شیر نمی دهد یکی از ساده ترین و سریعترین راهها برای رشد کسب و کار شما را نشان می دهد. شاید شما این ضرب المثل را بارها شنیده باشید اما آیا هیچوقت سعی کرده اید که به این اصل عمل کنید؟ آخرین باری که از یک مشتری یا همکار درخواست توصیه کردید کی بوده...
-
کلاس آشنایی با بورس
چهارشنبه 23 مهر 1393 14:14
سلام بچه ها با توجه به ضرورت آشنایی با بورس ، طبق صحبت هایی که با استاد دکتر گل ارضی مدیرعامل بورس سمنان صورت گرفته ، قرار شده که یک کلاس آشنایی با بورس برای بچه های mba داخل دانشکده برگزار بشه . از دوستان عزیز هرکس که تمایل داره تو این کلاس شرکت کنه ، نام و نام خانوادگی و گرایشش رو به این ایمیل بفرسته ....
-
مغز خزنده مشتری را هدف قرار دهید(نورومارکتینگ)
سهشنبه 22 مهر 1393 18:14
در پست قبل گفته شد که بخش مغز خزنده انسان تصمیم گیرنده اصلی در مورد رفتارهای آدمی است. بنابراین برای فروش بیشتر باید این بخش از مغز مخاطبان را مورد توجه قرار دهیم و پیام خود را به آن برسانیم و آن را تحریک کنیم. بر اساس نوشته پاتریک رن ولس و کریستف مورین در کتاب نورومارکتینگ اولین ویژگی این بخش این است که "خود...
-
سیستم های اطلاعاتی مدیریت
سهشنبه 22 مهر 1393 15:54
chapter 13 chapter 14 chapter 9 chapter 10 chapter 11 chapter 12 chapter 7 o'brien
-
نورومارکتینگ و سه مغز
دوشنبه 21 مهر 1393 10:59
در سالهای اخیر پیشرفتهای گسترده ای در زمینه کارکردهای مغز انسان توسط دانشمندان عصب شناس بدست آمده است. برخی از این تحقیقات در مورد مکانیزم تصمیم گیری مصرف کنندگان است و موجب بوجود آمدن شاخه جدیدی در دانش بازاریابی به نام نورومارکتینگ شده است. شما احتمالاً درباره نیم کره راست و چپ مغز چیزهایی شنیده اید و می دانید که...
-
چگونه وفاداری و تبلیغات شفاهی مشتریان خود را اندازه گیری کنیم؟
دوشنبه 21 مهر 1393 10:42
تبلیغات شفاهی مشتربان یکی از راههای مؤثر برای پیشرفت فروش و کسب و کار است. به همین دلیل مدیران و صاحبان هوشمند کسب و کار علاقه مند هستند که بدانند مشتریان در مورد شرکت یا محصول و یا خدمات آنها چگونه فکر می کنند و آیا آنها را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و یا نه. معمولاً مشتریان شرکتهایی که محصول یا خدمات عالی...
-
اصول بازاریابی (دکتر ملکی)
یکشنبه 20 مهر 1393 20:44
chapter 4 chapter 5 case study research Qualitative Research Methods chapter 6 chapter 7 chapter 8
-
شیوههای مدیریتی در ۹ کشور دنیا
یکشنبه 20 مهر 1393 14:50
مالزی کسانی که قصد دارند در مالزی مدیریت موثری بر دیگران اعمال کنند باید از موارد کلیدی مشخصی آگاهی داشته باشند که ممکن است نسبت به آنچه در کشور خود با آن سر و کار داشتهاند، تفاوتهای عمدهای داشته باشد. نخستاینکه در سیستم سلسله مراتبی مالزی، از مدیران انتظار میرود اشخاصی باشند که لایق احترام هستند واین احترام...
-
دیکشنری تخصصی مدیریت و بازاریابی
سهشنبه 15 مهر 1393 09:01
از اونجایی که اکثر بچه ها با کلمات تخصصی مدیریت و بازاریابی آشنایی زیادی ندارند،این دیکشنری ها میتونه کمک خوبی برای ترجمه و آشنایی با کلمات تخصصی مدیریت و بازار یابی باشه . دوستان توجه کنید که برای پیدا کردن کلمه مورد نظر با هر نرم آفزاری که pdf را باز میکنید کافیه گزینه find یا search رو پیدا کنید وکلمه موردنظر رو...
-
ارائه درس رهبری و رفتار سازمانی دکتر مقدم
دوشنبه 14 مهر 1393 14:09
تاریخ فصل ارائه دهنده 93/7/14 اول یاری پور 93/7/20 دوم عبده چیری 93/7/27 سوم خرامان پور/فتی 93/7/28 سوم خرامان پور/فتی 93/8/4 چهارم اسماعیلی 93/8/5 پنجم همتیان/چهارپاشلو 93/8/18 ششم احمدی 93/8/19 هفتم محمودی 93/8/25 هشتم عطاریان/خانی 93/8/26 نهم بردبار 93/9/2 دهم فضلی 93/9/3 یازدهم خادمیان 93/9/9 دوازدهم صالح/خزایی...
-
دانلود کتاب های Kenneth C. Laudon,Jane P. Laudon و James OBrien,George Marakas
چهارشنبه 9 مهر 1393 09:54
Kenneth C. Laudon,Jane P. Laudon James OBrien,George Marakas
-
کتاب اصول بازاریابی کاتلر-گری آرمسترانگ
سهشنبه 8 مهر 1393 15:59
قسمتی از متن کتاب: فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو) یکی از سرشناسترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آنها به زبانهای مختلف ترجمه شده است. کتاب اصول بازاریابی وی، همچنان بهعنوان یکی از معتبرترین مراجع در...
-
best sentences
پنجشنبه 3 مهر 1393 23:30
انسان تنها به جایی می تواند برسد که خود را در آنجا می بیند (جک ولش)
-
pdf سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته (دکتر ملکی)
پنجشنبه 3 مهر 1393 01:36
طرح درس chapter 1 chapter2 porter How Information Gives You Compatitive Advantage Does It Matter chapter 3 chapter 4 (O'BRIEN (chapter 11
-
pdf اصول بازاریابی (دکتر ملکی)
پنجشنبه 3 مهر 1393 00:19
طرح درس chapter 1 chapter2 chapter 3 Marketing Management برچسبها را با Enter از هم جدا کنید تنظیمات این یادداشت لغو کلیه حقوق محفوظ است 1393 بلاگ ا ent