بامزه کردن هر چیزی باعث می شود که مردم در مورد آن به دیگران اطلاع دهند و در مورد آن صحبت کنند. این ایده اساس بازاریابی ویروسی است که پیام به صورت دهان به دهان بین مردم منتقل می شود و بیشتر از هر نوع کمپین بازاریابی دیگری کارایی دارد. شوخی و بامزگی نه تنها در لحظه برای مردم جذاب است بلکه اگر به گونه ای باشد که مردم در مورد آن به دوستان و خانواده خود خبر دهند موجب افزایش ارزش برند می شود و آگاهی مردم را از ماهیت برند شما بیشتر می کند..... ادامه
2.تصمیم گیران را به سراغ هم بفرستید
شاید عنوان این ایده کمی گنگ به نظر برسد، ولی برای آن دسته از بازاریابانی که مشتریان آنها کسب وکارهای بزرگ هستند این ایده واضح خواهد بود. در بازاریابی B2B معمولا شرکتی که نقش مشتری را بازی می کند فرایند خرید پیچیده و بروکراتیکی را طی می کند......ادامه
3.محصولاتتان را رایگان بدهید
شاید دیوانگی به نظر برسد ولی در بعضی مواقع تنها راه نفوذ یک محصول در بازار است. در مواقعی که یک محصول خیلی جدید و انقلابی است معمولا افراد کمی دوست دارند که آن را امتحان کنند در نتیجه انتظار پرداخت پول از طرف مردم نوعی مانع محسوب می شود. در یعضی مواقع هم تنها راه زنده ماندن در بازار همین است به خصوص در مورد کالاهایی که مشتریان به طور مداوم خرید خواهند کرد، دادن محصول رایگانی که در آنها ایجاد وابستگی کند یک روش بازاریابی خوب محسوب می شود......ادامه
عطاریان، فضلی، صالح | 94/1/19 |
عبدچیری، مهدوی زاده | 94/1/26 |
توکلی، فتی، خرامان پور، خادمیان نژاد | 94/2/2 |
عبدچیری | 94/1/19 |
فضلی | 94/2/2 |
همتیان | 94/2/9 |
صالح | 94/2/16 |
فتی | 94/2/23 |
خرامان پور | 94/2/30 |
خادمیان نژاد | 94/3/6 |
تاریخ ارائه فصول تعیین شده برای درس سازماندهی به شرح زیر می باشد:
نام دانشجو | تاریخ ارائه |
اسماعیلی | 94.1.16 |
یاری پور | 94.1.17 |
خانی | 94.1.24 |
بردبار | 94.1.30 |
مرادی | 94.1.31 |
احمدی | 94.2.7 |
قاسمی | 94.2.13 |
هوشمند | 94.2.14 |
خزاعی | 94.2.21 |
چهارپاشلو | 94.2.27 |
محمودی | 94.2.28 |
بختیاری | 94.3.4 |
با سلام
فایل اختصاص یافته به هر یک از دانشجویان جهت ترجمه به شرح جدول زیر می باشد.
هر یک از دانشجویان موظفند فایل های ارسالی خود را با فرمت نگارش تعیین شده تحویل نمایند.
به پیوست فایل فرمت نگارش، متن اصلی کتاب و فایل های ترجمه شده تقدیم می گردد.
اسماعیلی | فصل 1 |
یاری پور | فصل 2 |
خانی | فصل 3 |
بردبار | فصل 4 |
مرادی | فصل 5 |
احمدی | فصل 6 |
قاسمی | فصل 7 |
هوشمند | فصل 8 |
خزاعی | فصل 9 |
چهارپاشلو | فصل 10 |
محمودی | فصل 11 |
بختیاری | فصل 12 |
رسانههای اجتماعی دارای پتانسیل بسیار زیادی برای کسبوکار شما هستند، اما هنگامی که به درستی از آن استفاده نکنید ممکن است آسیب زیادی به برند شما بزند. در اینجا هشت اشتباه بازاریابی رسانههای اجتماعی آورده شده است که باید از هزینه روی آنها اجتناب کنید..... ادامه
با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز
جزوه درس روش های کمی به علاوه لیست ترجمه های تعیین شده برای هر دانشجو ضمیمه شده است.
کار دانشجویان ویرایش، تصحیح علمی، تصحیح ادبی و همچنین تصحیح فرمول ها ، جداول، شکل ها و.. می باشد.متن ترجمه شده فارسی و متن لاتین در کلاس سه شنبه به شما تحویل می شود.
موفق باشید.